Wednesday, October 13, 2010

terima kasih sahabat


Terlalu banyak perkara yang membuat kita gembira.ada orang gembira kerana dapat kejayaan, dapat naik pangkat, seringkali mendapat pujian n so on. Tapi, antara kegembiraan yang paling menggembirakan aku ialah apabila memiliki sahabat-sahabat yang ikhlas, baik, memahami.

Kadang-kadang selalu terfikir adakah aku layak untuk menjadi sahabat mereka.Dari sekolah rendah sehingga ke Universiti, memang ramai yang sudi bersahabat denganku.Ada pelbagai ragam, standard la kan,lain manusia lain perangai.

Honestly, susah nak dapat sahabat yang baik, bahasa skemanya, kawan yang sentiasa ada saat suka dan duka.Cukup sedikit. Kerana manusia itu punya pilihan dan hak masing2.Nak buat macamana..hahaaha

Sebagai peringatan untuk aku dan sahabat-sahabat ku sekalian, pilihlah sahabat yang memahami. Seringkali terbaca di FB, jika ingin difahami orang lain, kita kena memahami orang lain. Selalu juga terbaca, pilihlah sahabat yang baik-baik nescaya kita akan menjadi baik. Tapi aku ni pelik sikit, semua jenis manusia aku nak jadikan sahabat. Tak kisah la kan, sebab aku boleh belajar dari mereka.Banyak cerita boleh didengar.Banyak ragam boleh dilihat.Banyak input kita dapat.

So, untuk tidak memenatkan para sahabatku sekalian, terima kasih la cuz sudi menjadi sahabatku.Banyak kot korang tolong aku.Sorry la kalau selalu menyusahkan kalian.hahahaa.

3 comments:

  1. ieyul, antara sahabat aku yang tersayang :)

    ReplyDelete
  2. wah3..baiknyer mael..huhu, ko n kwn2 Johorean ko mnybabkn aku lebih tegar utk memilih calon isteri dr Johor..wakaaka..ley kite jmpe slalu kan..haaha

    ReplyDelete
  3. kak gayah ade org johor..
    depan mata je..jgn kufur nikmat..
    ahah
    :D

    ReplyDelete